Aktiviteter

Nordre Aker Venstre har en rekke aktiviteter for deg som ønsker å være politisk aktiv. Få oversikt over ulike aktiviteter på denne siden.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

I kalenderen til høyre på siden finner du oversikt over hva som skjer fremover.

Åpent gruppemøte
Det er komitemøter ca. én gang pr. måned i bydel Nordre Aker. I uken før komitemøtene, møtes medlemmer i Nordre Aker Venstre for åpent gruppemøte. Her tar vi opp de konkrete sakene som skal opp i komiteen uken etter. Invitasjon med informasjon om hvilke saker som skal behandles i komiteene blir sendt ut til medlemmer på e-post én uke før møtet.

Åpent styremøte
Det er hovedstyremøter i Oslo Venstre tre ganger i halvåret. I uken før hovedstyremøtet møtes styret i Nordre Aker Venstre, og andre interesserte medlemmer til åpent styremøte. Her diskuteres organisatoriske saker, partisaker og politikk som vi i lokallaget ønsker å ta videre til hovedstyret i Oslo Venstre. Innkalling blir sendt ut til alle medlemmer på e-post to uker før møtet.

Møter i Bydelsutvalget og komiteene
I tillegg til selve bydelsutvalgsmøtene, er det møter i arbeidsutvalget (“formannskapet”), Miljø-, plan- og samferdselskomiteen, Helse og sosialkomiteen og Kultur- og oppvekstkomiteen ca. én gang pr. måned. Alle møtene starter med åpen halvtime, hvor bydelens medborgere kan komme med forslag og innspill til politikere og administrasjon. Oversikt over møtene ligger på Bydel Nordre Akers hjemmesider: Møteoversikt

I tillegg har Venstre sentralt et “demokratisk verktøy” som heter Venstre Pluss. Her kan du diskutere med medlemmer fra hele landet, og få tilgang til masse informasjon om Venstre. Hvis du er medlem og vil ha tilgang kan du be om brukernavn og passord på følgende side: Venstre Pluss

Til slutt har vi også en Facebook-gruppe som du finner her: Nordre Aker Venstre på Facebook

Velkommen som aktiv i Nordre Aker Venstre!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**