Jan Albert Hågensen gjenvalgt som leder i Evje og Hornnes Venstre

Evje og Hornnes Venstre avholdt sitt årsmøte 29. januar. Til tross for skuffende resultat ved valget i høst, var det optimisme i laget og tro på framtida. Nasjonalt er det for tida en god framgang for Venstre, det bør også gi utslag lokalt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Venstre manglet ved valget noen få stemmer på å få plass i kommunestyret igjen, og står derfor fremdeles uten representasjon i lokalpolitikken. Årsmøtedeltakerne mener allikevel bestemt at det er bruk for Venstre, spesielt når det gjelder miljøpolitikk, næringspolitikk og skolepolitikk. Derfor var det ingen nederlagstemning å spore, men heller et engasjement for å få fram Venstres politikk, og komme sterkere tilbake ved neste anledning. Laget ser nå fram mot neste kommunevalg, men også mot Stortingsvalget neste år. Det legges planer for aktiviteten de neste årene, som skal føre til nyrekruttering og ny giv.

Samtlige styremedlemmer var villige til å være med framover, så Jan Albert Hågensen fikk med seg sitt gamle styre inn i neste periode. Han får også med seg Gro Lande til fylkeslagets årsmøte på Vegårshei 9. februar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**