Rogaland Unge Venstre har årsmøte i Haugesund

Unge Venstre i Rogaland arrangerer årsmøte i Haugesund denne helga. Årsmøtet avvikles lørdag og søndag på Rica Maritim. Kjartan Lunde leder et fylkesårsmøte der blant annet leder i Norges Unge Venstre, Anne Solsvik og leder for Unge Venstres programkomite, Erlend Sand vil være tilstede.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Kjartan Lunde

Foto: Are Bu Nilsen

Foruten alminnelige årsmøtesaker har Rogaland Unge Venstre også lagt opp til en serie foredrag og debatter med ulike innledere. Både Anne Solsvik og Erlend Sand vil gi innblikk i sine tanker for Unge Venstre i framtida, med litt ulik vinkling.

Heine Vestvik Nilsen, fra Stavanger vil innlede om EU. I tillegg vil Haugesund Venstres bystyrerepresentant Marius Rønnevik innlede om det å være ny og yngst i bystyret, og Tore Nilsen, leder i Haugesund Venstre og nestleder i Rogaland Venstre vil snakke om viktige saker for Venstre lokalt og regionalt fram mot valget i 2009.

Kjartan Lunde, leder i Rogaland Venstre vil innlede om Fairtrade, et tema som Rogaland Unge Venstre har vært svært engasjert i og som de har arbeidet med i lengre tid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**