Åpnet valgboden

I dag åpnet Venstre valgboden på Torgallmenningen. – Vi merker allerede flere interesserte, sympatisører og nysgjerrige enn ved tidligere valgkamper. Det er gøy, forteller Anders Skoglund, politisk nestleder i Hordaland Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Valgboden Bergen

Midt i raden av partier står Venstre, mellom de rødgrønne kameratene AP og SP. – Det passer oss godt, det. Venstre er jo løsningen i sentrum, smiler Skoglund. Sammen med leder i Bergen Venstre Alf Helge Greaker og tidligere leder i Bergen Unge Venstre Åsta L. Myr tok han første vakten på åpningsdagen.

Valgboden Bergen

Gode spørsmål, klare svar
Blandt de mange som kom bortom for å spørre om Venstre, strakk spørsmålene seg fra skolepolitikk til næringspolitikk, ideologi og selvfølgelig regjeringssamarbeid. – Saken fra Klassekampen var både misvisende og løgnaktig, understreket Skoglund. – Mange kom bort for å forsikre seg om at Venstre ikke vil støtte eller gå inn i regjering med FrP. Da var det viktig å påpeke at Venstre står bom fast i vårt løfte om dettte.

Les mer om saken her.

Valgboden Bergen Anders Skoglund