Valgkampen er i gang!

Hedmark og Oppland Venstre startet valgkampen i strålende sol på Skibladner 14. august. Tolga Venstre var representert på det som må betegnes som en meget inspirerende og flott valgkampstart med solid deltakelse fra de to fylkene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Deltakerne fikk presentert Mjøsmanifestet, som er en offensiv miljøsatsing for Mjøsa, av toppkandidatene Eivind Brenna og Erik Ringnes. På Gjøvik holdt Venstres generalsekretær Terje Breivik innledningen “Venstre avgjørende”. Påfølgende dag ble det avholdt seminar for Hemark Venstre på Hamar med inspirerende foredrag av
Frode Fjeldstad (inforådgiver Venstre sentralt), Martin Løken (leder Hedmark UV) og Tom Åge Myhren (Sans og Samling).

17. august var lokallagene i Alvdal, Tynset og Tolga samlet på Tynset for å planlegge valgkampen lokalt. Stein Hoset presenterte mange gode ideer for valgkampen. Med engasjerte og dyktige lokallagsfolk ligger alt godt til rette for at dette blir en spennende og givende valgkamp med et styrket Venstre som resultat. Vi gleder oss til å bekjentgjøre Venstres politikk ute blant folk i ukene fram mot valget på stands rundt omkring i kommunene. Nye og gamle Venstrefolk oppfordres til å delta aktivt i valgkampen!

Stifltelsesmøtet

Foto: Anders Wahl