Klimamøte på Collets Café

St.Hanshaugen Venstre har gleden av å invitere medlemmer og andre interesserte til medlemsmøte om klimapolitikk med innledning av informasjonsansvarlig i Zero Emission Resource Organization, Hans Andreas Starheim, Mandag 19. okt. kl. 19:00-21:00 på Colletts Café (Colletts gt. 33).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Innledningen har tittelen Klimapolitikk er ingen søndagsskole, og vil handle om de politiske utfordringene ved å nå målet om 40% kutt i klimagassutslippene innen 2020. Starheim vil trekke de store linjene i klimapolitikken, si litt om hvorfor det er nødvendig å kutte klimagassutslippene med 40 prosent innen 2020, og hvordan Venstre kan jobbe mot dette målet eksternt. Presentasjonen vil legge vekt på næringslivets rolle, og vil koble debatten opp mot klimakampanjen 10:10, som har 10 prosents klimakutt innen 2010 som målsetning. Venstre sluttet seg denne måneden til kampanjen med en landsstyreuttalelse, etter initiativ fra St.Hanshaugens lokallag.

Det blir rikelig tid til spørsmål, kommentarer og debatt, og Collets Café serverer både mat og drikke til de som måtte ønske det. Her har du sjansen til å delta i en sentral debatt for Venstre, og vi håper mange har anledning til å komme!

Velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**