Trine Skei Grande kommer til St.Hanshaugen!

St. Hanshaugen Venstre inviterer til åpent møte med Venstres leder, Trine Skei Grande, på Collets Cafe 29. november klokken 19:00.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Trine Skei Grande

Er du nysgjerrig på hva Venstre står for? Mener du det trengs en ny giv for gründere og næringsdrivende? Er du opptatt av skole- og kulturpolitikk? Eller er det miljøet som står ditt hjerte nærmest? Uansett er dette anledningen til å møte en av Norges mest aktive Stortingsrepresentanter, Trine Skei Grande, og diskutere disse viktige temaene med en engasjert og kunnskapsrik politiker.

I tillegg vil Trine snakke om Venstres politikk frem mot lokalvalget høsten 2011, og presentere Venstres alternative statsbudsjett for 2011.
Det legges opp til spørsmål og debatt, så her har du sjansen til å ta opp ting du lurer på, og komme med dine innspill direkte til Venstres leder.

Møtet er åpent for alle interesserte, både medlemmer og motstandere, tvilere og sympatisører. St.Hanshaugen Venstre ønsker velkommen til en av årets mest spennende kvelder på Collets Cafe 29. november!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**