Juleavslutning for Hamar Venstre 13. desember

Hamar Venstre arrangerer juleavslutning førstkommende mandag, 13. desember på Speiderhuset på Stavsberg

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Årets juleavslutning blir altså mandag 13. desember. Alle medlemmer er selvsagt hjertlig velkomne førstkommende mandag 13. desember kl. 20.00 på Speiderhuset på Stavsberg. Lokalet er opptatt frem til omkring kl. 20, så det er greit ikke å være ute så veldig lang tid i forveien. Det blir forholdsvis enkel servering – rakfisk. Påmelding til [email protected] – av hensyn til serveringen.

Benytt anledningen til å bli kjent (eventuelt bedre kjent) med styremedlemmer og de som kan bli våre toppkandidater til kommunevalget i september neste år. I denne forbindelse er dato for kombinert årsmøte og nominasjonsmøte satt til mandag 24. januar 2011. Fullstendig innkalling hvor møtested og klokkeslett også fremgår, vil selvsagt komme til medlemmene av Hamar Venstre!

Sees kanskje førstkommende mandag – til de som ikke kommer ønskes en riktig god jul, før vi tar fatt på valgåret!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**