Venstres sentral- og landsstyremøte 2011 avholdes på Ringerike

Ringerike og Klækken Hotell er valgt som arrangementssted for sentral- og landsstyremøte som avholdes i dagene 17. – 19. juni 2011.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Ringerike Venstre var en blant flere som hadde levert inn søknad om å stå som medarrangør for sentral- og landsstyremøte i juni 2011. I dag, onsdag, ble det gjort kjent at Ringerike og Klækken Hotell er valgt som møtested. Ringerike Venstre vil stå som medarrangør sammen med fylkeslaget.

“Vi vil benytte denne anledningen for alt hva det den er verdt til å markedsføre Venstre og dens politikk å vårt område under disse dagene”, sier leder for Ringerike Venstre, Frode Haugseth.

Ringerike Venstre vil i tillegg til å assistere ved den praktiske gjennomføringen, også få ansvaret for å fylle arrangementet med kulturelt innhold. Med det rike og blomstrende kulturliv som er på Ringerike bør ikke dette by på store problemer. Ringerike Venstre hadde et tilsvarende ansvar under Landsmøtet 2007 som ble avholdt på Sundvolden Hotell.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**