Venstres medlemsvekst fortsetter

Venstre passerte i dag fjorårets medlemstall. Drøye to uker før et nytt år har Venstre 8 544 medlemmer. Det innebærer en medlemsvekst for 8. året på rad.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Noen timer etter det svake Stortingsvalget i fjor startet tidenes medlemsvekst for Venstre. I løpet av to døgn fikk Venstre 1000 nye medlemmer, en medlemsvekst på 14 prosent. Til tross for den kraftige veksten i 2009, fortsetter medlemstallet å øke også i 2010.

-Partiets medlemsvekst gir god grunn til å tro på framtida, sier leder Trine Skei Grande. Medlemstallet er veldig viktig for et parti og vi har mange medlemmer som vil bidra for Venstre i den kommende lokalvalgkampen, sier hun.

Haugesund Venstre opplever også en medlemsvekst i 2010 og den positive utviklingen de siste årene fortsetter dermed. Haugesund Venstre er det tredje største lokallaget til Venstre i Rogaland. Bare Stavanger og Sandnes har flere medlemmer. Haugesund Venstre vil dermed fortsatt være godt representert på årsmøter, nominasjonsmøter og andre møter i fylkespartiet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**