Bli med på diskusjon og programvedtak

Den 16. februar 2011 kl 1800 blir det anledning til å være med på både diskusjon og vedtak av GOV’s bydelsprogram.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Kjære medlem av Gamle Oslo Venstre,

Tusen takk til alle som kom på årsmøtet i går! Veldig hyggelig og engasjerende møte med livlig debatt av programmet. Det ble vedtatt å gi programmet en runde til – vi skal stå for dette i 4 år og det er viktig at det er fantastisk.

Det innkalles derfor til medlemsmøte 16. februar 2011 klokken 1800 i Venstres Hus. På møtet vil vi diskutere programmet og vedta dette i sin endelige form. Du vil også få anledning til å møte det nye styret i GOV, programkomiteen og BU-representanter samt de som står på bydelsutvalgslisten for 2011.

Vedlagt ligger 3. utkast til program (som tidligere sendt ut) og skjema for endringsforslag. Vi oppfordrer dere til å bruke skjemaet og returnere endringsforslagene til [email protected] innen 9. januar 2011.

Programmet og endringsforslagene vil diskuteres og voteres over. Vi håper det blir livlig debatt og til slutt stor enighet om programmet vi skal velges inn på og stå for fra 2011-2015.

Vi håper å se deg og til å diskutere med mange av medlemmene!

Minner også om åpent medlemsmøte i Oslo Venstre tirsdag 1. februar klokken 18:30 i Litteraturhuset. Alle er velkomne og det er alltid spennende temaer som blir presentert og diskutert.

Beste hilsen,

Styret og Programkomiteen i Gamle Oslo Venstre