Unge Venstre skolering i Haugesund

Fredag 11. februar gikk UV-skolen 1 av stabelen i Haugesund. Unge Venstremedlemmer fra hele Rogaland deltok på denne kurskvelden, der leder i Norges Unge Venstre, Sveinung Rotevatn, var en av innlederne.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Sveinung Rotevatn

Foto: Simon Furnes

Rogaland Unge Venstre vokser, og skolering av de nye medlemmene er en viktig del av arbeidet med å bygge et stadig sterkere Unge Venstre i fylket. Derfor hadde leder i Rogaland Unge Venstre, Simon Furnes, samlet et knippe unge, engasjerte og liberale medlemmer til kurs i Haugesund.

Med seg som innleder hadde han lederen i Norges Unge Venstre, Sveinung Rotevatn. Ungdommer fra hele fylket var samlet til en intens kurskveld i Venstres lokaler i Haugesund. UV-skolen 1 er første trinn i et opplæringsprogram i fire deler. Videre utover våren og sommeren vil det bli rikelig anledning for Unge Venstremedlemmer å delta både på UV-skolen 2 og Unge Venstres sommerleir, før valgkampen starter med full tyngde til høsten.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**