Programkomiteen er i arbeid

Alvdal Venstres programkomite har gjennomført møter om skolepolitikk (18. januar) og landbrukspolitikk (28. februar) med inviterte gjester for å få faglige innspill til partiets lokale program for neste kommunestyreperiode. Ressurspersoner innenfor fagområdene utdanning og landbruk har lagt fram en rekke ideer, tanker og argumenter for hvordan vi ønsker at Alvdalssamfunnet skal utvikle seg. Venstre setter stor pris på innspillene og programkomiteen tar dem med seg i sitt videre arbeid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Resultatene av disse møtene skal innarbeides i valgprogrammet som legges fram — etter planen – i juni. Skole og landbruk vil bli sentrale innsatsområder for Venstre i neste kommunestyreperiode. I tillegg vil vi legge fram programposter blant annet innenfor sentrumsutvikling og kulturpolitikk. Hvis det er andre som har forslag til innspill innafor disse temaene eller andre, så ta gjerne kontakt med programkomiteen v/Anders Wahl, tlf 414 48 740.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**