Valglisten er innlevert

Den ferdige listen for Stavanger Venstre til kommunevalget til høsten er innlevert. Venstres ordførerkandidat er Per A. Thorbjørnsen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Listen har fire forhåndskommulerte, Per A Thorbjørnsen, Helge Solum Larsen, Iselin Nybø og Sofie Braut Bache, og er deretter alfabetisk.

Det er mange kjente Venstrenavn på listen som Kristin Bade Veire, Eva Hattestad, Anna Egaas Songe-Møller, Svein Emil Stueland, Ingeborg Vinje, Tora Karin Skjærpe og Per Hedberg. Alle sittende bystyremedlemmer står på listen; Gry Sørensen og Per Inge Torkelsen i tillegg til tidligere redaktør i Stavanger Aftenblad og bystyremedlem Thor Bjarne Bore som har sisteplassen, den såkalte æresplassen.

Nye spennende kandidater
Det er mange spennende navn som er kjent fra andre sammenhenger med som nå også stiller til valg for Venstre.
Anette Frøyland, Tone Lise “Toni” Gundersen, Annamaria Gutierrez, Karen Elisabeth Ohm Heskja, Leif Anker Lorentzen, Gunnvor Molaug og Cato Skimten Storengen er blant noen av de nye som Stavangers befolkning kan stemme inn i politiske verv.

Det har vært mange flere som har ønsket å stille til valg for Venstre enn det som har vært mulig. Listen har 73 navn som er det maksimale lover tillater.

Last ned kommunevalglisten her >>

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**