Bli med Venstre i Earth Hour

Venstre tok initiativet til Earth Hour i Arendal i 2009. Vi fekk med seg fleirtalet i bystyret til å lage ein aksjon

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Earth Hour - mørklagt Trefoldighetskirke

Earth Hour – mørklagt Trefoldighetskirke
Foto: Vigdis Eilertsen

der folk blir utfordra til å slokke lyset ein time for å tenke på å ta vare på den felles jordkloden vår. Kommunen stilte opp, vi fekk med oss restaurantar, hotell, Sparebanken Sør og mange, mange enkeltpersonar. På Sam Eydes plass var det hyggeleg arrangement da folk kom ut etter konsert i kulturhuset. Også i 2010 var det arrangement, og vi i Venstre hadde gleda av å stå på stand på dagtid og invitere folk til å gjere ein insnats.

Earth Hour - mørkt Arendal kulturhus

Earth Hour – mørkt Arendal kulturhus
Foto: Vigdis Eilertsen

Slokk lyset, tenn stearinlyset!
Kom til Arendal sentrum laurdag formiddag, møt Venstre på Sam Eydes plass. Få med deg eit stearinlys, lag romantisk stemning heime – og gjer som millionar av menneske over heile verda laurdag kveld kl 2030-2130.

Verdas villmarksfond, www.wwf.no, har meir informasjon. Og enda meir spesifisert på [eksternlink#www.earthhour.no]www.earthhour.no[/link].

Bli med!

Earth Hour