Venstre lanserer kunnskapskampanje

På Venstres landsmøte i Trondheim forrige helg, lanserte Generalsekretær Terje Brevik Venstres Kunnskapskampanje 700 besøk på 70 dager. Leder i Levanger Venstre, Karl M. Buchholdt, mener kampanjen er en ypperlig anledning til å gjøre seg enda bedre kjent i vårt nærmiljø.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

-Kampanjen tar utgangspunkt i at vi ønsker innspill fra folk som driver eller jobber i kunnskapsinstitusjoner om hvordan Venstre kan bidra politisk til deres arbeid. Det kan dreie seg om skoler, barnehager, eller bedrifter som driver i kunnskapsbransjen, sier Buchholdt, og forteller at Venstre har gjort gode erfaringer med tilsvarende kampanjer tidligere.

-Høsten 2010 besøkte vi tre bedrifter i Levanger, og fikk et godt innblikk i hvordan det er å drive en eller annen form for næring i kommunen. Besøkene var lærerike, og ikke minst veldig hyggelige, sier Buchholdt, og understreker at disse kampanjene først og fremst er for å lytte til folks ønsker og behov.

Nå trenger Levanger Venstre innspill til hvem vi bør besøke i vår egen bydel. Jobber du i en kunnskapsinstitusjon, eller kanskje du vet om noen som driver med noe spesielt interessant innen kunnskap i kommunen? Send oss en epost på [email protected], eller ring nestleder Karl M. Buchholdt på telefon: 41 67 59 79, så skal du ikke se bort fra at vi dukker opp med noen tykke notatbøker og åpne ører.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**