Valgkampkickoff 14. juni

St. Hanshaugen Venstre har gleden av å invitere alle medlemmer til valgkampkickoff på Venstres hus tirsdag 14. juni klokken 18:00 — 20:00. Det vil bli innledninger ved leder av Oslo Venstre, Toril Berge, og St. Hanshaugen Venstres 1. kandidat til bydelsvalget, Torkild Strandvik.
Se resten av invitasjonen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

I tillegg til de politiske innledningene kommer valgkampansvarlig Karl Arthur Giverholt til å presentere St. Hanshaugen Venstres planer for aktiviteter i valgkampen, med informasjon om hvordan man som medlem i Venstre kan bidra til at landets eneste liberale parti fortsetter å øke sin oppslutning.

Arrangementet er ment som en introduksjon for alle medlemmer, nye som gamle, så du trenger ikke å ha vært aktiv i Venstre-sammenheng tidligere for å delta. Det blir servert enkle forfriskninger, og etter at programmet er ferdig, går de som har lyst over gaten til Justisen, som har en stor bakgård og overkommelige priser på mat og drikke. Venstre-medlemmer er som kjent livsglade og omgjengelige folk, så dette er en ypperlig anledning til å møte likesinnede i en uformell setting.

Vi håper du har anledning til å delta på arrangementet, og ser frem til en hyggelig start på en spennende og viktig valgkamp. Vel møtt!

Gi gjerne beskjed om du kommer ved å sende en epost til [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**