En fantastisk dag i Tøråsen!

Våler Venstre var tilstede på stand, og lot seg imponere av et flott arrangement! Vår hovedoppgave var å lytte og hente ideer til lokalt partiprogram.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Venstre på Tøråsendagen

Foto: Våler Venstre

Samarbeidet mellom den lokale butikken og et engasjert grendelag har gitt utslag i denne årlige dagen, som ikke er noe annet enn en lang folkefest med program fra morgen til kveld. Fra gratis frokost til brukthandel, loddtrekning, kåring av årets Tøråsing, hesteskokasting og trillebårløp. For å nevne noe.

For å få fram de gode ideene inviterte Venstre til dialog og innspill. Det fikk vi, både muntlig og gjennom skriftlige innspill til vår “forslagskasse”. I tillegg var det flere som ønsket å følge Våler Venstre videre, og meldte seg på det nyopprettede nyhetsbrevet. Vi fikk sågar også nye medlemmer i Venstre, noe vi er veldig glade for!

Vil du følge oss – meld deg på nyhetsbrevet! Klikk på “Nyhetsbrev” i menyen øverst til venstre.

Flere av innspillene tar vi med oss til valgkampen virkelig starter over sommeren. En liten lekkasje kan være at flere ønsket seg satsing på toget og persontrafikk på Solørbanen. Dette er en miljøvennlig riktig satsing som Venstre liker godt. Det er positivt at togsatsing er et folkelig ønske, og det bør gjøre mulighetene for å lykkes desto større.

Vi er avhengige av politikere som har gjennomføringsevne, for eksempel i dialog med sentrale institusjoner, for å få gjennomslag for våre ønsker. Det ser folk, og det er kanskje litt av grunnen til at kommunevalget ofte omtales som et personvalg.

Våler Venstre vil arbeide for å fremme gode forslag og ideer som et frisk pust i Vålerpolitikken! Får vi velgernes tillit, ser vi fram til å sørge for at ting vil skje!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**