Kafé Munken består, og kan utvikle seg saman med ProFlex

I bystyret i kveld fekk Venstre fleirtal for å ta vare på dei 11 varig tilrettelagte arbeidsplassane (VTA) på Kafé Munken gjennom samanslåing med ProFlex. Helse- og omsorgskomiteens fleirtal stemte for at Kafé Munken framleis skal vere eigen bedrift, men

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

saksordførar Jan Kløvstad, Venstre, har arbeidd vidare med problemstillingane og hatt samtalar både med dei tilsette og NAV, – som bidrar med 80% av driftsbudsjettet. Utfrå desse drøftingane foreslo Venstre derfor at bystyret burde snu saman med Venstre over til samanslåing, og i avstemminga blei det vedtatt med 26 mot 11 stemmer. Dei 11 som stemte for at Kafé Munken framleis skal vere sjølvstendig bedrift var Arbeidarpartiet og ordførar Torill Rolstad Larsen, Senterpartiet.

Arendal bystyre vedtok etter forslag frå Jan Kløvstad at:

“1. Arbeid med fusjonsprosess mellom Kafé Munken AS og ProFlex AS igangsettes etter reglene i lov om aksjeselskaper 1997-06-13 nr. 44.
2. Rådmannen gis fullmakt til å forhandle med Norsk Forbund for Utviklingshemmede om kjøp av deres aksjepost i Kafé Munken AS før fusjon med ProFlex AS forberedes og gjennomføres.
3. Ordfører eller den hun bemyndiger gis fullmakt til å møte og representere kommunen som eier på generalforsamling/ekstraordinær generalforsamling på Kafé Munken AS og ProFlex AS.
4. Merkevarenavnet Kafe Munken bør videreføres. Fondet som Kafe Munken har opparbeidet overtas av det nye styret, og det forutsettes benyttet til å utvikle tilbudet på Kafe Munken.”

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**