Våler Venstre på offensiven

Det har kommet mange gode tilbakemeldinger på at Venstre stiller liste i Våler.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Det ble et innholdsrikt møte på Sentralgården for Våler Venstre denne uken. Både fylkesleder Erik Ringnes, nestleder Sjur Skjævesland og ordfører i Åsnes, Lars Petter Heggelund troppet opp. Hensikten var å gi Våler Venstre inspirasjon og gode råd.

I tillegg ble det drøftet aktuelle saker som utleie av banen på Haslemoen, hvor to MC-klubber konkurrerer om leieavtale. Våler Venstre mener det må legges vekt på hvordan utleie kan bidra til å øke satsingen på Våler som trafikk-kommune. Det er mange spennende muligheter knyttet til dette, som bør vektlegges ved inngåelse av leiekontrakt.

Venstre-offensiv

Foto: Østlendingen

Tilstede i starten var også Østlendingen, som laget en sak i forbindelse med at Venstre stiller som nytt parti. Fylkesleder Erik Ringnes siteres på at han jubler over fire nye Venstre-lister i Hedmark til høstens kommunevalg. Økningen i Venstre-lister har forekommet flere steder i landet, og vitner om et Venstre på fremmarsj.

Tror du på de gode fellesskapsløsningene, og samtidig vil kjempe enkeltmenneskenes sak? Ta gjerne kontakt med oss, eller meld deg på vårt nyhetsbrev.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**