Nordland Venstre klar for valgkamp!

Venstres leder Trine S. Grande motiverte 40 toppkandidater fra Nordland og finpusset budskapet fram mot høstens valgkamp.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Lokalpolitisk Nettverk i Bodø Trine S. Grande skolerer toppkandidatene.

Foto: Carola Karl Urvik

Diskusjonene var mangfoldig, stemningen høy og programmet tett når 40 toppkandidater fra hele fylket var samlet i Bodø til siste runde av Lokalpolitisk Nettverk. Temaet for skoleringshelgen var “Klar for valgkamp”. Venstres leder Trine Skei Grande hadde med seg Thomas H. Hansen fra infoteamet og sammen med noen lokale innledere gjennomførte de et tett program med fokus på Venstres kjernesaker, praktiske råd og tips, medietrening og mye mer — det ble diskutert mye politikk!

Nordland Venstres toppkandidat May Valle rundet av og oppsummerte skoleringshelgen med en klar oppfordring til gode venstrefolk i bygd og by til å bruke apparatet og ressursene i Nordland Venstre – “spør så hjelper vi til og stiller gjerne på lokalevalgkamparrangement!”

Lokalpolitisk Nettverk i Bodø, Turid Høyersten-Holm og Terje Cruickshank innleder

Foto: Carola Karl Urvik

All intern informasjon, presentasjoner og notater er lagt ut på Venstres interne nettverk Venstre Pluss. Der er det en egen mappe som heter "Lokalpolitisk nettverk 2011" under mappen "Organisasjon". Ta kontakt med [email protected] om du ikke har tilgang.

Venstreskole 1 Marnardal 20.5.10
**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**