Skole og Barbu mest diskutert på Venstrestand i dag

Venstre var einaste partiet som stod på stand i Arendal sentrum i dag. Ordførarkandidat Pål Koren Pedersen,

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

valkampleiar Helene Falch Fladmark og tredjekandidat Jan Kløvstad delte ut både lokale brosjyrar og prinsipprogrammet. I dei mange samtalane med folk som kom innom standen stod kvalitet i skolen og utbyggingsplanane i Barbu sentralt.

Pål Koren Pedersen på stand

Foto: Jan Kløvstad

– Mange er opptatt av å styrke lærarane, gi dei mindre papirarbeid nog betre tid til undervisning. Det er ogspå sterk støtte til Venstres forslag om kompetanseår for lærarane og for å erstatte den misforståtte frivillige leksehjelpsordninga med langt meir kvalifisert hjelp tild ei som verkeleg treng det, seier ordførarkandidat Pål Koren Pedersen.

I Barbudiskusjonane var det stor interesse for arkitekt Einar Myrakers forslag om utbygging på begge sider av Skytebanevegen, eit forslag Vensgtre reise så tidleg som i januar i år. Venstre reiste også dette forslaget under bystyredebatten om Barbu i vår.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**