Bidra i valgkampen!

Valgboden er åpen fra 1200 – 1800. På kveldene går vi fra postkasse til postkasse med brosjyrer. Oppmøte ved valgboden klokken 1800. Bli med og sikre at Trondheim blir en grønnere og bedre styrt by etter valget!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Fra og med 13. august vil Trondheim Venstre arrangere stands, dørbankaksjoner, skogsturer og valgkampbod. For å bemanne alle våre aktiviteter er DIN hjelp uvurderlig!

De siste ukers målinger viser positive resultater for Venstre. Nå gjelder det å holde aktivitetsnivået oppe helt frem til valgdagen. Den siste uken før valget blir det valgbod hver dag inkludert søndag. Det blir morgenfuglaksjon torsdag og fredag (0700-0800), postkasseaksjon / dørbankaksjon mandag, tirsdag og torsdag og skogstur på søndag. Alle medlemmer oppfordres til å være med! Dette er vår sjanse til å gjøre Trondheim til en grønnere, vakrere og bedre styrt by!

Oppdatert aktivitetsplan:

Erling stand

Foto: Morten Stokkan

Valgbod: 12:00 – 18:00. Hver dag!
Dørbank / postkasseaksjon: 18:00 – 20:00. Mandag, tirsdag og torsdag. Oppmøte ved valgboden! Påmelding her HER.
Morgenfuglaksjon: 07:00 – 08:00. Torsdag og fredag. Oppmøte ved valgboden. Påmelding HER.
Ut i marka: 11:00 – 14:00. Søndag. Påmelding HER.
• 12. september: VALG! Det blir valgvake på Tulla Fischer fra klokken 1900.

For ytterligere informasjon ta kontakt med valgkampsekretær Marit Kristine Vea (977 23 431 / [email protected])

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**