Tverrpolitisk markering av valgkampstart i Sola

Den kommende uken samles representanter fra alle de politiske partiene i Sola for i fellesskap bli enige om hvordan årets valgkamp skal igangsettes og hvilken form den skal utøves.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Sola Venstre og de andre partiene har alle i Solabladet forklart at de ønsket en markering av at valgkampen igangsettes. Det er gjennomføringen av denne markeringen, samt premissene for valgkampen som skal fastsettes neste uke.

Sola Venstre vil ta opp poenget knyttet til å bekjempe terrorangrepene gjennom å vise mer aktivt demokrati. Å vise mer demokrati betyr for Venstres del at vi vil formidle vår politikk i den kommende valgkampen. Vi ønsker likevel ikke å starte oppsøkende virksomhet eller stå på stands før etter den nasjonale minnemarkeringen senere i august.

En annen måte å vise mer demokrati på, er de hyggelige henvendelsene vi har mottatt etter 22. juli hvor sympatisører med Venstre har tatt kontakt for å bli medlem i lokallaget vårt. Vi ønsker alle nye Venstre-folk velkommen!

Styret Sola Venstre 2011

Foto: Kjetil Myhre