Vil prioritere Ullsfjordforbindelsen

Troms V prioriterer Ullsfjordforbindelsen av nye samferdselstiltak i Troms, sier Roar Sollied, som kan treffes på stand på Lyngseidet i dag fra kl 15:00.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Troms Venstre prioriterer vedlikehold aller øverst i samferdselskapitlet. -Vi viste også det i vårt alternativ til fylkesbudsjett for 2011, der vi satser på skole og vei på bekostning av parlamentarisk styresett, sier Sollied. Hans erfaring fra turene til Lyngen i vinter og i sommer er at fylkesveistandarden er helt uakseptabel både for innbyggerne og industrien, pendlerne, buss- og taxisjåførene.

Av nyanlegg har Troms V spesifikt nevnt Ullsfjorden og Karlstadbrua. -Ullsfjordforbindelsen være en viktig fartsåre nordover fra landsdelens største by. Den vil også skape en sterkere arbeidsregion i dette området i Troms, sier Sollied.

Roar S

Foto: DS

Fylkesleder Roar Sollied besøker de nye lagene i Nord-Troms og er i Lyngen i to dager. Han kom fra Nordreisa, der det også er Venstre-liste igjen. Det er fire nye lokale lister i Troms.

-Stem dobbelt Venstre i Lyngen, stem for skole og kultur, næring og velferd, og en åpen og ærlig politikk, appellerer Roar Sollied.

Roar S

Foto: DS