Tolgas nye varaordfører på plass

Venstres nye varaordfører i Tolga, Odd Arne Skjæret, hadde sin første kontordag på kommunehuset i Tolga i dag. Han er å treffe på kontoret annenhver mandag.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Etter et meget godt valgresultat på 9,8% fikk Venstre inn to representanter i det nye kommunestyret i Tolga, Odd Arne Skjæret og Svein Gjelten Bakken. Venstre har ikke stilt til valg i kommunen siden tidlig 1970-tall, og resultatet er derfor ekstra gledelig. Kommunestyret ble konstituert i slutten av oktober, og Odd Arne Skjæret ble valgt til varaordfører. Skjæret vil representere Venstre i formannskapet. Gjelten Bakken vil fungere som gruppeleder.

Venstre stiller felles formannskapsliste med Senterpartiet. De to partiene har kommet til enighet om en politisk plattform der Venstre har fått gjennomslag for flere av sine prioriterte saker.

Skjæret vil arbeide som varaordfører i en 10% stilling. Foruten den faste kontordagen mandager annenhver uke, er Venstres representanter tilgjengelig på telefon. Begge representantene er opptatt av ombudsrollen, og oppfordrer folk til å ta kontakt.

Venstres varaordfører i Tolga er å treffe på kontoret i kommunehuset følgende mandager fremover i november og desember 21/11, 5/12 og 19/12. (med forbehold om endringer)

Skjæret nås på tlf: 48141370
Gjelten Bakken nås på tlf: 99014720