Åpne gruppemøte i Arendal Venstre 2012

Alle gruppemøte i Arendal kulturhus og rådhus er mandagar kl 1900-2030, i rom 253 Langsæ.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Venstres gruppemøte er tre dagar før komitemøta, og det er venta at dei valte bystyremedlemene, dei valte varamedlemene og styremedlemene noterer desse møta i kalenderen for heile året, – og møter. Alle medlemer i Venstre og alle andre interesserte er hjarteleg velkomne. Saklista er dei viktigaste sakene i komande komite- og bystyremøte, og står på www.arendal.kommune.no/politiske saker frå 4-5 dagar før det åpne gruppemøtet.

Kommuneplanmøtet er lagt to/tre dagar før møte i kommuneplanutvalet og formannskapet, og er først og fremst planlagte for å gå gjennom saklistene for kommuneplanutvalet og formannskapet. Dei valte bystyremedlemene har møteplikt, – og alle andre er sjølvsagt velkomne utan å måtte føle møteplikt.

I lista under her er gruppemøta merka med gruppemøte, og kommuneplanmøta er dei møtetidene som ikkje er merka. Gruppemøta er alltid i rådhuset i rom 253 Langsæ.

Kommuneplanmøta er også stort sett på rådhuset, i rom 254 Strømsbu, men kan også vere heime hos ein av bystyremedlemene. Du er hjarteleg velkomen også f.eks. 9. og 23. januar, og da er det praktisk om du ringer f.eks. Pål Koren Pedersen 40 84 13 20 på førehand så du veit kor møtet er.

Mandag 9. januar
Mandag 16. januar gruppemøte