Medlemsmøte 12. mars

Lillehammer Venstre inviterer til medlemsmøte mandag 12. mars.

Skal vi ha lyntog? Trenger vi et sykehus på Lillehammer? Hvordan bør skolestrukturen være i vår kommune i framtida? Har du meninger om dette eller andre saker, så møt opp!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Medlemsmøte Lillehammer Venstre avholdes mandag 12. mars kl. 19.00-21.00, HH Klubben i Handelens og Håndverkets Hus Storgaten 49, inngang i hjørnet på Sigrid Undsets plass v/Galleri Zink.

Nytt og gammelt togmateriell i Tønsberg

Tema: Aktuelle lokalpolitiske saker som samferdsel, sykehus og skole.

Innledning til debatt foretas av Venstres gruppe i Kommunestyret v/gruppeleder og medlem av Formannskapet Terje Rønning, medlem av Fagutvalg for helse- og omsorg Terje Kongsrud , medlem av fagutvalg for Oppvekst og utdanning Sanna Sarromaa, medlem av Fagutvalg for Samfunnsutvikling Per A. Mæhlum og medlem av Planutvalget Bjørg Synnøve Lien.

Lillehammer sykehus 1

Foto: Terje Kongsrud

Venstre er blitt en stor og aktiv gruppe i Kommunestyret, og vi ønsker derfor å informere om dette arbeidet og ta opp til diskusjon aktuelle saker. Kom gjerne med innspill til saker, og benytt gjerne denne anledningen på medlemsmøtet.

Enkel servering.

Velkommen!