Fredrik W. Knudsen ny leder i Arendal Venstre

Fredrik W. Knudsen (43) er nyvalgt leder i Arendal Venstre. Fredrik W. Knudsen bor på Rægevik på Tromøya og har vært sikkerhet og beredskapsleder i Post- og teletilsynet siden han flyttet til Arendal for tre år siden (for tiden i pappapermisjon).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Tidligere jobbet han som forretningsadvokat i Oslo. Han var aktiv i Oslo Venstre og i forhold til Venstres stortingsgruppe, og deltok i programkomiteen til Arendal Venstre forutfor kommunevalget 2011. Fredrik er tobarnsfar og derfor særlig opptatt av kvalitet i skolen og gode barnehager i tillegg til at det legges til rette for næringsutvikling både nasjonalt og lokalt. Fredrik W. Knudsen mener den viktigste jobben for styret blir å legge til rette for at Venstre får minst ett stortingsmandat fra Agder ved valget i 2013.
Med seg i styret i Arendal Venstre har Knudsen, kasserer Aslak Skripeland, sekretær Anne Kendel og som styremedlemmer Cathrine Høyesen Hall, Per Tore Woie og Elin Lunde.
Varamedlemmer er Claus Kamstrup og Dega Abdi Aman.
Gruppeleder Pål Koren Pedersen tiltrer styret.
Venstre fikk 6,8% og gikk fram til tre bystyrerepresentanter i valget i 2011. Pål Koren Pedersen, Cathrine Høyesen Hall og Jan Kløvstad er bystyremedlemmer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**