Medlemsmøte: Kan Stavangerregionen handtera veksten?

Sommeren er over, og vi håper at mange av dere klør i fingrene etter å begynne med politikk igjen. Stavanger Venstre er allerede godt i gang, og vi har den glede av å invitere til åpent medlemsmøte onsdag 5.september klokken 20.00 nede i Kultkjelleren på Sølvberget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Vekst

Foto: Microsoft

Tom Hetland, tidligere sjefredaktør i Stavanger aftenblad

Foto: Jon Ingemundsen

Vi har invitert tidligere redaktør i Stavanger Aftenblad, Tom Hetland, som innleder til det første møtet. Han har skrevet mye klokt om den veksten som kommer i regionen vår. I sine artikler har han pekt på ulike konsekvenser, og mulige løsninger på noen av utfordringene som venter oss. Tittelen på møtet er “Kan Stavangerregionen handtera veksten?”

Etter innleder blir det diskusjon rundt temaet og målet for kvelden er å komme fram til konkrete tiltak som kan settes igang. Innenfor ba. samferdsel og bolig har vi behov for smarte løsninger. Hva slags tiltak er det mulig å få gjennomført?

Det blir enkel servering. Dette er en invitasjon som går ut til alle lokallagene i Rogaland. Alle er hjertelig velkomne. Det hadde vært en styrke for møtet å få perspektiv fra andre kommuner i fylket. Mange av de andre kommunene i regionen står overfor de samme utfordringene som Stavanger.

Ta gjerne med dere venner eller andre interesserte.

Vel møtt!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**