Barn og unge på Lillehammer inviteres til skrivekonkurranse

Gruppen “Lillehammer 2050” ved Lillehammer Venstre arrangerer en skrivekonkurranse for barn og ungdommer opp til 19 år. Temaet for konkurransen er “Lillehammer 2050”. Du velger selv overskriften og vinklingen, men vi ønsker å lese hvordan du ser for deg byen vår om 38 år. Det beste bidraget belønnes med ny iPad!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Pc, data, klasserom, elev, skole

Foto: Microsoft

Du kan konsentrere deg om ett område ved byen eller skrive fritt og skjønnlitterært om framtidens Lillehammer. Temaer du kan skrive om er for eksempel arkitektur, mennesker, butikker, næringslivet, gågata, skolen, miljøet, osv. Eller du kan skrive om ditt eget og dine barns liv i denne byen i 2050 — hvordan tror du at de blir? Disse forslagene er bare retningsgivende, la dem ikke begrense deg og din fantasi!

Send stilen på maksimum tre sider med skrifttypen Times New Roman (12) som word-vedlegg til [email protected] innen 15. januar 2013. Skriv også med din fødselsdato og hvordan vi kan nå deg best.

Deres bidrag vil hjelpe "Lillehammer 2050"-gruppen med å tenke på hvordan byen skal utvikle seg. Utdrag fra de beste bidragene kan brukes i "Lillehammer 2050"-brosjyren og den beste stilforfatteren vinner en helt ny iPad. Vinneren kontaktes på slutten av januar 2013.

Har du spørsmål om konkurransen, send gjerne en epost til Sanna Sarromaa i “Lillehammer 2050”-gruppen: [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**