Kjør debatt – Fylkesråd i Hønefoss

I år er det Ringerike Venstre og Hønefoss som ønsker Buskerud Venstre velkommen til Fylkesråd. På agendaen står infrastruktur og utfordringer i Buskerud neste 10-15 år, fylkeskommunen sitt budsjett for 2013 og ikke minst skal sykehusstruktur debatteres.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Denne helgen er det tid for de store debatter; infrastruktur i Buskerud i framtida, budsjettutfordringer i fylkeskommunen og sykehusstruktur. Når det gjelder den siste saken er spørsmålet om man klarer å enes om et alternativ. Dette blir spennende!

I tillegg blir det valgkampstrategi ved Buskerud Venstres stortingskandidat Rebekka Borsch. Vi går snart inn i valgåret og målet er klart: Vi skal få Rebekka inn på Stortinget.

Foredragsholdere er samferdselssjef i Buskerud, Gro Ryghseter Solberg, økonomirådgiver i fylkeskommunen, Per Øystein Bentstuen, samfunnsviter Tron Villy Myrèn, Tom Henri Hansen, seksjonsoverlege Drammen sykehus og foretakstillitsvalgt for legene i Vestreviken HF, Odd Einar Dørum, tidligere statsråd og Erik Hørluck Berg, politisk nestleder Buskerud Venstre.

Les programmet for Buskerud Venstres Fylkesråd 10.-11. nov. Comfort Hotel Ringerike her.

Fossen i Hønefoss

Foto: Ringerike Venstre