Sør-Trøndelag Venstre søker valgkampsekretær

Har du lyst til jobbe fulltid for at Sør-Trøndelag Venstre kommer på Stortinget i 2013? Nå har du muligheten til å bli partiets valgkampsekretær. Søknadsfrist 10. januar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Venstre i Sør-Trøndelag skal engasjere en sekretær for valgkamparbeidet fra den 4. mars til den 13. september 2013.

Arbeidsmengden vil være ca 900 timer og arbeidstiden vil variere. Noe kvelds og helgajobbing må påregnes. Arbeidssted vil i hovedsak være på Rådhuset i Trondheim, men også noe reising til lokallagene i fylket og helgesamlinger. Det kan ikke tas ut ferie i perioden.

Varierende arbeid med mediekontakt, skriving av pressemeldinger, debattinnlegg, innlegg på sosiale medier og taleskriving. Sekretær for den lokale programkomiteen i Sør-Trøndelag. Bestilling av materiell som skal trykkes, distribuering av valgkampmateriell til lokallagene og kontakt mot Venstres hovedorganisasjon. Reiseplanlegging for kandidatene og organisering av debattdeltakere. Regnskapsføring og rapportering.

God kjennskap til Venstres politikk både nasjonalt og lokalt er ønskelig. Nært samarbeid med de øverste kandidatene på stortingslista.

Lønn etter avtale.

Søknadsfrist 10. januar.

Søknad sendes valgkampleder i Sør-Trøndelag Venstre Erling Moe, e-post:

Telefon:91544404

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**