Nettveksten fortsetter – 74% opp

Vi legger bak oss nok et år med rekordvekst i antall unike besøkende på nettsiden vår.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Mens 2011 var et godt år for nettsiden vår, med valgmåneden som en naturlig topp, har 2012 overgått disse tallene med særdeles god margin.

Sesselja Bigseth

Foto: Birger Areklett

— Vi har valgt utelukkende å publisere saker av lokal karakter. Unntaket er når nasjonale saker kan knyttes til lokale politikere eller kan sies å være aktuell for nesbuer. Som lokallagsside skal vi først og fremst være relevante for de som bor i Nes, sier nettansvarlig Sesselja Bigseth.

Det lokale tilsnittet har ikke lagt noen demper på besøkstallene, snarere tvert imot. I fjor hadde vi to måneder som fløy forbi valgmåneden i antall besøkende, i tillegg til en måned som lå rett i underkant. Videre har det vært et jevnt høyt antall besøkende hver eneste måned, med juli og desember som naturlige unntak.

Samlet har dette ført til at vi i fjor slo 2011-rekorden med utrolige 74 prosent.

— Høy synlighet er viktig når vi nå går inn i et nytt valgår. Nettsiden er én del av dette. Nå fortsetter arbeidet for enda bedre synlighet på alle felt, konkluderer Bigseth.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**