Medlemsmøte 14. januar om stortingsvalgsprogrammet!

St. Hanshaugen Venstre arrangerer medlemsmøte mandag 14. januar 2013 på Venstres Hus kl. 19-21.
2013 blir et spennende år for Venstre. I det første medlemsmøtet behandler vi endringsforslag til Stortingsprogrammet for 2013-2017. Ønsker du å være med på å forme Venstres politikk de neste årene er dette en glimrende mulighet! Vi vil også legge planer for valgkampåret og vi håper at så mange som mulig vil være med.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Eva Ekroll inviterer til medlemsmøte i St.Hanshaugen Venstre om Stortingsvalgsprogrammet.

Forslag til Stortingsprogrammet finner du her https://www.venstre.no/artikkel/46656/

17.12.12 valgte St.Hanshaugen et nytt styre for 2013. Eva Michelsen Ekroll ble valgt som ny lokallagsleder, resten av styret består av Hilde Vestrheim (nestleder), Erlend Kristoffer Schjelderup, Gudrun Jære Hoel og Sindre Hervig. Vi gleder oss veldig til et spennende valgkampår i bydelen og håper at så mange som mulig vil være med på veien til et sterkt Venstre på Stortinget. St. Hanshaugen Venstre har hele tre kandidater på Stortingslista for Oslo. Et av målene er blant annet å sikre to kandidater fra Oslo på Stortinget, slik at bydelens Ola Elvestuen kan forme Norges grønne og sosialliberale profil sammen med Trine Skei Grande.

Les mer om det nye styret her https://www.venstre.no/oslo/sthanshaugen/artikkel/46730/
Ta gjerne kontakt med lokallagsleder Eva Michelsen Ekroll på evaekroll[at]hotmail.com eller 97538447.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**