Lokalpolitisk nettverk og valgkampstart 4.-5. mai

Sør-Trøndelag Venstre inviterer til avspark for valgkampen og lokalpolitisk nettverk med foredrag, valgkampkursing, valgkampfest og mye annet spennende. Meld deg på nå!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Sett av helga 4.-5. mai nå dersom du ønsker å delta i valgkampen. Da arrangerer nemlig Venstre lokalpolitisk nettverk med særlig fokus på valgkamp, i tillegg til at vi markerer valgkampen for offisielt åpnet med markeringer og valgkampfest. Arrangementet begynner lørdag formiddag, og slutter søndag ettermiddag.

Jon Gunnes har allerede startet startet valgkampen, men skal vi vinne valget, må vi mobilisere hele laget. Har du lyst til å bli med, kan du melde deg på lokalpolitisk nettverk!

Har du lyst til å bli med? Meld deg på hos din lokallagsleder med det samme! Frist for påmelding er 8. april.

Lokalpolitisk nettverk finner sted på Clarion Hotel på Brattøra. Nærmere detaljer og program følger seinere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**