Aksjon på Majorstuen stasjon

Vestre Aker Venstre avholder sin kollektivkampanje “Takk for at du reiser kollektivt!” mandag 29. april og fredag 3. mai. Det er oppmøte begge dager klokken 15.30 på Majorstua stasjon. Vi håper at du kan sette av 1 – 2 timer og hjelpe til med denne aksjonen. Det er en fin anledning til å komme igang med den lokale valgkampen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Vi skal dele ut løpesedler der Venstre tar på seg mye av æren for det bedrede kollektivtilbudet i Oslo siden partiet ble med i byråd. Vi har blant annet fått åtte avganger i timen på Østeråsbanen og hyppigere kveldsavganger på Frognerseterbanen.

Vi har tenkt å konsentrere kampanjen om disse to linjene, som løper gjennom vår bydel. Vi vil forsøke å få velgerne i tale rundt stasjonene.

Sted: Majorstuen stasjon
Tid: Mandag 29. april og fredag 3. mai kl 15.30

Kampanjen er igangsatt av Venstre sentralt og er en del av Venstres Miljøkampanje. Parolen for denne delen er – Takk for at du reiser kollektivt. Vi har altså ikke noe tungt moralistisk budskap denne gangen.

Vi håper på godt oppmøte, så vi kan dekke begge linjene med lag á 2-3 personer.

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt med Jon Erland Madsen på telefon 93061316.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**