Nytt styre i Skaun Venstre!

På gårsdagens årsmøte i Skaun Venstre ble det valgt nytt styre. Skauningen Leif Erik Solstad er ny leder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Skaun Venstre har i praksis vært inaktivt de siste to åra. I går reiste lokallaget seg atter fra asken, og satser friskt med et nytt styre og flere nye medlemmer som ønsker å bidra!

Ny leder for Skaun Venstre er Leif Erik Solstad. Han er 42 år gammel, ekte skauning, og har samboer og tre barn. Solstad er autorisert regnskapsfører og arbeider i dag for Kvidal Regnskap AS.

Leif Erik Solstad

Foto: Trond Åm

Av politiske hjertesaker er det først og fremst barnehage- og skolepolitikk, samt næringspolitikk som opptar ham. Solstad ønsker å legge til rette for små foretak i Skaun, og har en visjon om en næringshage i kommunen med kontorfellesskap for enkeltmannsfirma og små foretak.

I tillegg ønsker han å arbeide for svømmehall i Børsa og jernbane fra Heimdal til Orkdal med pendlertog til Trondheim langs denne traseen.

Godt oppmøte

På årsmøtet i går kom både nye og gamle medlemmer til for å bidra til å gjenreise engasjementet i lokalpartiet. Foruten nytt styre ble det også nedsatt et arbeidsutvalg bestående av helt ferske medlemmer som ønsker å bidra til at Skaun Venstre kommer på det politiske kartet i kommunen. Gjennom å skape politisk engasjement over tid, rekruttere nye folk og bygge stein på stein, er målet å bli representert i kommunestyret igjen ved neste kommunevalg!

Godt oppmøte på gårsdagens årsmøte i Skaun Venstre. Fra venstre: Venstres stortingskandidat i Sør-Trøndelag, Jon Gunnes, Eilif Berge, Gunnar Reitan, Gerd Søraa, Anne-Lise Eidsvåg, Per Joar Gunnes og Leif Erik Solstad.

Foto: Trond Åm

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**