Melhus Venstre inngår samarbeid med flertallsgruppen

Melhus Venstre har inngått en intensjonsavtale med posisjonspartiene i kommunen om mer og tettere samarbeid. Styret og vår kommunestyrerepresentant Lillian Thomassen har tro på at dette gir en grønnere og mer sosialliberal politikk i Melhus kommune.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Venstre ble invitert inn i en dialog med Høyre og Senterpartiet og ble presentert for muligheter for å delta i posisjonens arbeid og politiske prosesser. Venstre er en sterkt ønsket samarbeidspartner, noe som er en anerkjennelse av partiets betydning i Melhus kommunestyre og den jobben Venstre gjør for kommunens innbyggere.

Vi har tatt imot invitasjonen om mer samarbeid med den intensjon å bidra i de store spørsmålene i kommunen. Vi mener dette vil føre til mer grønn og sosialliberal politikk i Melhus kommune. Partiet har vært fristilt fra blokkene i kommunestyret i de to siste årene, men ser nå nytten av et tettere samarbeid der flere av våre ideer kan få prege kommunepolitikken.

Omtale i Trønderbladet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**