Vellykket togaksjon på Årnes

Fredag 9. august kl 06:45 sto Nes Venstre klar med kaffe og informasjon på Årnes stasjon. Det ble delt ut 40 kopper kaffe i løpet av den neste halve timen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Togaksjon_2 2013

Foto: Åse Birgitte Skjærli

Pendlere som benyttet Årnes stasjon møtte morgenfriske Venstrefolk som bød på kaffe og informasjonsmateriell fredag morgen.

Dialogmøte om samferdsel
– Valgkampen er i gang, og vi benytter muligheten til å informere om dialogmøtet vi avholder om samferdsel 22. august, sier Øystein Smidt. Dialogmøtet er det tredje i serien med møter Nes Venstre arrangerer for å komme i kontakt med velgerne. Tidligere møter har hatt tema “Ung i Nes” og skole. Dialogmøtet “Ung i Nes” ble ledet av Abid Raja, han kommer tilbake for å lede møtet om samferdsel. Både leder av Kongsvingerbanens jernbaneforum Øystein Østgaard og fylkesordfører Nils Aage Jegstad deltar i panelet.

Delte ut 40 kopper på 30 minutter
Øystein Smidt, Tom Fidje, Erik Melby og Åse Birgitte Skjærli fra Nes Venstre delte ut over 40 kopper kaffe i løpet av en halvtime i morgenrushet. Alle fikk med seg invitasjon til dialogmøtet og de som ville fikk også en mer omfattende informasjonsbrosjyre om Akershus Venstres kampsaker i perioden. – Togaksjoner er en hyggelig måte å møte velgerne på, sier Åse Birgitte Skjærli, folk blir glade for en kaffekopp mens de venter på toget og her er vi midt i målgruppa for dialogmøtet om samferdsel, legger hun til.

Om du ikke fikk møtt Venstre på Årnes stasjon i dag kommer det flere muligheter lover partiet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**