Tidenes valgkampinnspurt i bydel Bjerke

Siste lørdag før valget hadde Bjerke Venstre tre stands i bydelen, samtidig. Det er ny rekord.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Stand Linderud senter 7 september

Foto: Carl Johan Støylen

På Linderudsenteret var partiene også denne helgen henvist til kjelleren. Der var det lite aktivitet, men Carl J Støylen og Marianne Støylen fra Bjerke Venstre visste råd og tok likegodt turen ut. Der var det flere interesserte velgere. Spørsmål om helsepolitikk, skole, miljø og OL ble diskutert. Guri Melby – Oslo Venstres tredjekandidat – holdt appell med fokus blant annet på skole.

Stand Rema100 Bjerke 7 sept

Foto: Toril Berge

Utenfor Rema 1000 på Bjerke tok Siv-Lise Stærk og Aishah Ahmed stand. Mange handleglade Bjerkeboere passerte standen, men det var merkbart at det nå var siste helga, og mange oppgav å ha forhåndsstemt. Toril Berge kom innom standen, det samme gjorde Karl Erik Tvedt. På Bjerkebanen var det stort arrangement denne helga, derfra kom to tilreisende fra Agder Venstre innom standen for å hilse på da de så vimpelen vår. Hyggelig!

Ved Kiwi på Veitvet havnet Anders Gusland Hansen og Haseeb Ahmed midt i en flokk rose-glade AP’ere. De fant seg i stedet en plass langs strekningen mellom bussknutepunktet og senteret, og fikk slik en kombinert rushtidsaksjon og stand. Også her var det mange hyggelige mennesker å møte.

Søndag og mandag er det siste innspurt for denne gangen med listebærere ved de fleste stemmesteder i bydelen.

De siste ukene før valget har vi delt ut brosjyrer i massevis gjennom dørbankaksjoner, postkasseaksjoner, rushtidsaksjoner og på stands. Vi er kanskje ikke så mange, men de aktive bidrar i stort monn, slik at dette har blitt en engasjert og aktiv valgkamp i Bjerke bydel. Takk til alle for en formidabel innsats! Og godt valg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**