Medlemsmøte om Tøyensatsningen

Grünerløkka Venstre og Gamle Oslo Venstre inviterer til medlemsmøte om Tøyensatsningen mandag 21. oktober kl 18.00 på Fontenehuset på Tøyen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Runhild Gammelsæter leder Gamle Oslo Venstres gruppe i Bydelsutvalget i bydelen.

Vi har invitert Øystein Rydland fra Grunerløkka for å snakke om erfaringene derfra, i tillegg til Espen Ophaug som sitter i byutviklingskomiteen for Venstre i Oslo. Geir Tveit, politioverbetjent ved forebyggende avsnitt på Grønland politistasjon vil bidra med en situasjonsbeskrivelse og deres innspill til tiltakt. Vi håper i tillegg av mange flere vil ta turen innom for å dele sine tanker og ideer. Vi gleder oss til en lærerik kveld.

Jarl Alnæs er en av initiativtakerne til møtet og er representant for Venstre i Grünerløkka bydelsutvalg.

Kom for å lære og/eller for å gi oss dine innspill om hvordan Tøyen kan utvikles videre. Medlemmer fra BU-gruppene i både Grünerløkka og Gamle Oslo er med på møtet, i tillegg til representanten fra bystyregruppen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**