Årsmøte i Alna Venstre og julemøte på Tveten gård

Det kalles nå inn til årsmøte i Alna Venstre tirsdag 10. desember kl. 19.00 på Tveten gård. Samme kveld inviteres også alle medlemmer til en hyggelig førjulskveld med underholdning og enkel servering.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Alna Venstre har årsmøte tirsdag 10. desember kl. 19.00 på Tveten gård (brakka). Sakslisten er som følger:

01/13: Konstituering
02/13: Aktuelle politiske saker
03/13: Årsmelding
04/13: Innkomne forslag
05/13: Nominasjon og valg
06/13: Avslutning

Ønsker du å sitte i styret i Alna Venstre kan du ta kontakt med valgkomiteen. Ane Willumsen (90866508) eller Jon Langmoen (95077351).

Etter møtets slutt inviteres alle i Venstrelagene Bjerke, Grorud, Stovner, Alna og Østensjø til en hyggelig og avslappende førjulskveld. Det blir kulturelle innslag, innledninger, enkel servering og julestemning.

Til Tveten gård kommer du ved å ta T-banen til Tveita. Gå gjennom skolegården på Hellerud videregående skole og følg stien over til Tveten. Siden hovedbygningen er under rehabilitering har vi møtet i midlertidige, men koselige lokaler. De som kommer med bil kjører ned Sigrid Undsetsvei og tar den vanlige veien opp til gården, kjører rundt låven og inn til møtelokalene. Det er begrenset med parkeringsplasser.

Det er fint om du gir beskjed om du kommer eller ikke. Dette gjøres direkte til leder Kjell Veivåg på epost [email protected] eller mob.: 414 65 406.

Kjell Veivåg,
leder