Ny lokallagsleder i Søndre Land

På årsmøte i Søndre Land Venstre 30.01.2014 ble Juel Sagbakken ble valgt som leder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Et enstemmig årsmøte valgte under jubel Juel Sagbakken som ny leder i Venstres lokallag i Søndre Land. Sagbakken bor i Enger og er opptatt av Venstres fanesaker som skole og utdanning, småbedrifter og bygdeutvikling. Styret består i tillegg av Ragnar Johansen, nestleder, Terje Brenner, sekretær, Shahid Umar Nasir, kasserer, og Hans I. Gamst styremedlem og studieansvarlig. Søndre Land Venstre har opplevd økt interesse og aktivitet i året som gikk. Stortingsvalget ga uttelling ved at Ketil Kjenseth ble valgt inn for Venstre fra Oppland.

Ketil Kjenseth Grønn Opptur for Oppland

Foto: Cathrine Dokken

I forbindelse med Stortingsvalget ble det delt ut valgkampmateriell, og holdt stands flere steder i kommunen. Laget hadde også stand på Jevnaker og Dokka. Søndre Land Venstre har to representanter i kommunestyret. Sammen med de andre partiene på felleslista: KrF og Sp blir det holdt kommunerådsmøter der en gjennomgår sakene til kommunestyremøtene. Felles satsningsområder blir fulgt opp som arbeid for gode tjenester innen omsorg, skole og barnehage.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**