Nominasjon og LPN 20-21.september 2014 i Narvik

Nordland Venstre har vedtatt at nominasjonsmøtet skal avholdes lørdag 20. september kl 13 i Narvik. Det blir lokalpolitisk nettverksamling i samarbeid med Troms resten av helgen. Fredag 19.september blir det avholdt styremøte i fylkeslaget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Vi anmoder lokallagene så tidlig som mulig å melde sin interesse og de med lengre reisevei å tidligst mulig reservere billetter.

Nordland Venstre vil organisere transport mellom Fauske – Narvik som korresponderer med togene. Alt eller hvor mange som ønsker dette kan vi arrangere med en minibuss som går fra Fauske på lørdag kl 08:25, da rekker vi ferga fra Drag kl 11:00 er vi i Narvik ca kl 13:00. Retur fra Narvik på søndag slik at man når toget kl 22:00, da må vi rekke 18:00 ferga fra Kjøpsvik og dermed reise i 16 tiden.
De som bor langs ruten kan også selvfølgelig får være med på fellestransporten.

Fra Sør-Vest Helgeland kan man fly:
lørdag 08:15 Sandnessjøen (SSJ)11:55 Narvik (NVK) / 07:43 Brønnøysund (BNN) 11:55 Narvik (NVK)
søndag 15:50 Narvik (NVK) 22:33 Sandnessjøen (SSJ) / 15:50 Narvik (NVK) 23:05 Brønnøysund (BNN)

Vi har som vanlig opprettet en påmelding via Venstres medlemsregister.
Meld deg på her: påmelding

For delegater på nominasjonsmøtet er det lokalpolitiske nettverket gratis, for andre er det en egenandel på kr 300,-. Unge Venstre har ikke egenandel.
For påmelding til nominasjonsmøtet kommer egen info fra nominasjonskomiteen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**