Skoleringshelg i november

Første helga i november legger vi opp til ei super skoleringshelg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Lørdag 1. november tilbyr vi venstre-skolen del 1. I denne innledende delen av Venstre-kursinga, får du ei innføring i partiets historie, ideologi og politikk. Det er en flott mulighet til å bli kjent med sentrale personer i lokallaget samt andre medlemmer i samme posisjon som deg selv – engasjert og interessert i å lære mer om partiet og politikken.

Vi gleder oss til å se deg denne dagen!

Obligatorisk dersom du står blant de 12 øverste og ikke har gjennomført denne skoleringa!

Lokallaget står for servering.

Søndag 2. november gjennomfører vi medietreningskurs, opplæring i debatteknikk og trening i å fronte politiske saker. Vi har fått Erlend Frafjord til å kurse oss i mediehåndtering. Han er daglig leder/utgiver av Magasinet Plot. Frafjord har vært journalist i Bergens Tidende (1997—1999) og Stavanger Aftenblad (1999—2010), og er utdanna siviløkonom fra Norges Handelshøyskole i Bergen, med spesialisering i samfunnsøkonomi og internasjonal økonomi.

I tillegg til de tolv øverste på lista, er det også mulig for andre medlemmer av lokallaget å melde seg på. De ti første kan også delta.

Vi håper å se 22 deltagere fra lokallaget denne suverene kursdagen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**