Morten Skåningsrud blir ny lokallagsleder

Hurdal Venstre har i kveld valgt nytt styre. Resultatet ble ny lokallagsleder, en nykommer i styret, noen gjenvalg og et comeback.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Morten Skåningsrud

Foto: Hurdal Venstre

Onsdag 14.01.2015 ble Morten Skåningsrud (25) valgt som ny leder i Hurdal Venstre. Mannen som har vært en del av den rekordstore Venstregruppa i kommunestyret i Hurdal de siste årene jobber som fylkessekretær i Akershus Venstre og er utnevnt til valgkampssjef for fylkeslaget i den kommende valgkampen.

—Jeg er stolt og ydmyk. Jeg arver en sunn og god organisasjon av Lise Lotte Solberg og tar sikte på å videreføre det gode arbeidet hun har gjort.

—Det blir ikke store forandringer. Det viktigste blir å sørge for at vi fortsetter å ha et solid lokallag som kan gi kandidatene og senere kommunestyrerepresentantene den støtten de trenger for å gjøre en god jobb.

Styre i Hurdal Venstre

Foto: Hurdal Venstre

I tillegg til ny leder, kommer Andreas Rafdal inn som nytt styremedlem. Ellers består det nye styret av Olaf Knai som nestleder, Runar Bålsrud og Lise Lotte Solberg som styremedlemmer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**