Forberedelsene til valget 2015

Sigmund Kveberg Paaske Alvdal Venstre er i gang med forberedelsene til kommunevalget 2015. Både nominasjonskomiteen og programkomiteen er midt i arbeidet, men det er absolutt mulig og ønskelig at medlemmer og venstre-sympatisører og potensielle venstre-velgere kommer med innspill:

Endel navn er allerede klare på blokka til nominasjonskomiteen. Men det er plass til flere som ønsker å være med på Alvdal Venstre sin liste eller har forslag til andre som kan være interessert. Ta kontakt med nominasjonskomiteens leder, varaordfører Ola Eggset, tlf. 970 46 555. Nominasjonsmøtet vil bli kunngjort senere.

Programkomiteen er også i arbeid. I første omgang vil det bli jobbet med å arrangere temamøter og aktuelle lokale saker i Alvdal i løpet av april. Innspill til programkomiteen kan rettes til leder i Alvdal Venstre, Sigmund Kveberg Paaske (bildet over), tlf. 906 52 818 eller til gruppeleder Stein Hoset, tlf. 977 35 694.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**