Ny medarbeider i Sør-Trøndelag Venstre

Foto: Sør-Trøndelag Venstre

Sør-Trøndelag Venstre har ansatt Håvard Hugås (bildet) som ny fylkessekretær og valkamp­koordinator.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Ny fylkessekretær
Foto: Håvard Hugås

– Vi har vært veldig heldige som har fått Håvard Hugås inn i denne stillingen. Med sin erfaring vil han bli en stor ressurs for Venstre i valgkampen i Sør-Trøndelag og Trondheim, sier Trond Åm, fylkesleder i Sør-Trøndelag Venstre.

Stillingen er et engasjement fra 3. mars frem til kommunevalget 14. september, og er et samarbeid mellom fylkeslaget og Trondheim lokallag. Den nye stillingen vil styrke Sør-Trøndelag Venstres arbeid med listestilling og skolering av kandidater over hele fylket frem til sommeren. Under valgkampen i august og september vil hovedoppgavene være praktisk organisering av valgkampen i fylket, med særlig vekt på Trondheim.

Håvard Hugås har lang erfaring fra Venstre og særlig Unge Venstre. I Unge Venstre satt han i sentralstyret 1992-95 og var generalsekretær 1998-2000. Siden 2000 har Hugås arbeidet i utenrikstjenesten, og har for tiden permisjon fra stilling i Utenriksdepartementet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**