Vallista for Venstre på Voss er klar

Knut Olav Røssland Nestås, Foto: Jo Leirheim

Listetopp er Jorunn Ytrefjord, etter at Knut Olav Nestås trekte seg som toppkandidat pga. ny jobb som distriktsleiar i Trygg Trafikk. Jorunn er fysioterapaut, og har site fire år i kommunestyret og levekårsutvalet. Nr 2. Anne-Jorunn Ryum Møen er òg kommunestyremedlem no, og er elles med i utval for miljø og kultur.

Nye høgt på lista er Vostopia-gründer og lærar Bjarne Rene på 3. plass, avdelingssjukepleiar Elin Seim på 4. og avdelingsleiar Frederic Larsen på 5. plass.

Dei fire første er kumulert. Venstre har no 5 representantar i i kommunestyret, noko partiet reknar med å halda – målet er å auka til 6!

To velkjende namn i kommunestyret no; Torstein Gunnarson og Rolf Abrahamsen, har takka nei til å halda fram. Dei har heidersplassane nederst på lista.

Lista har elles ei blanding av personar som også var på lista sist, og av nye – og her også fleire unge. Men også for Venstre er det slik at mange gjerne støttar partiet, men vil stå nede på lista då dei ikkje ønskjer eller har høve til å delta aktivt i det daglege politiske arbeidet i kommunen. [photo#59333]

Her er lista i sin heilskap:

1. Jorunn Ytrefjord
2. Anne Jorunn Ryum Møen